Skip to main content

Digitalisering

Ved at digitalisere og automatisere bogholderiet kan du spare en masse arbejdstimer, få nemmere arbejdsgange og huske på færre tvungne rutiner i løbet af dagen. Lyder dette fristende, er vejen hertil et struktureret samarbejde med Bedre Økonomi.

I foråret 2022 blev lovforslaget om den nye bogføringslov vedtaget af Folketinget. Det betyder, at størstedelen af de danske virksomheder er underlaget krav om digital bogføring af transaktioner, krav om digital opbevaring af bilag og krav om anvendelse af et registreret og godkendt digitalt bogføringssystem. 

Ved en digitalisering af dit bogholderi får du: 

Rådgivning om den nye bogføringslov.

Sikret at din virksomhed lever op til den nye bogføringslov.

En struktureret og grundig gennemgang af virksomhedens bogholderi og forretningsgange.

Udarbejdet en beskrivelse af procedure for bogføring og opbevaring af regnskabsmateriale (krav til den nye bogføringslov).

Rådgivning om, hvilket digitalt bogføringssystem der passer bedst til dig og din virksomhed og sikrer dig, at det lever op til den nye bogføringslov.

Hjælp til implementeringsprocessen.

Automatiseret dine leverandørbetalinger, får optimeret dine udgiftsprocesser og får automatiseret bogholderiet.

Fri support til digitale bogføringssystemer.

Fordelagtige priser til digitale bogføringssystemer igennem Bedre Økonomi.

1 times opfølgende møde.

Prisen for det månedlige abonnement af det valgte bogføringssystem betales særskilt til leverandøren.

Pris: 799 kr. ekskl. moms i timen eller en fastpris, der aftales med dig, baseret på din virksomheds størrelse, kompleksitet m.m.

Få den økonomipakke, der passer til din virksomhed

Kontakt

Praktisk info

Der er 2 timers gratis parkering, så stil p-skiven, når du ankommer.

Jeg har åbent alle hverdage
kl 9 – 16

Cvr.nr. 43 41 28 17

Adresse

Bedre Økonomi
Marselisborg Havnevej 34
8000 Aarhus C
(Kontor sammen med Yachtbrocker Midt & Nordjylland)